Karel Kryl Srdce a kříž. potom neplač, Kamilo, potom neplač, Kamilo....

Sněhové návěje na horách
Karel Kryl - Srdce a kříž, Palác kultury a sportu, Vítkovice, 7.12.1989

Kotvu mi dala a srdce a kříž,
že prý mě ochrání, až budu v poli,
pak se mi vzdala a noc byla skrýš,
polštářem svítání, peřinou stvoly.

R: Nad horizontem dva paprsky slunce až zaplanou,
na krku srdce a nad sebou kříž budu mít,
potom neplač, Kamilo, potom neplač, Kamilo,
najdi si někoho, kdo tě snad nežli já víc bude chtít.

Viděl jsem rybáře, nad člunem stál
za bouře na moři, kotva šla ke dnu,
z řetízku zpod tváře kotvu jsem sňal,
svět se snad nezboří, vždyť měl jen jednu.

Výložky zlatil jen zvířený prach,
písek byl cínový, než jsme ho přešli,
křížek jsem ztratil a s ním i svůj strach,
nedal bych za nový zlámanou grešli.

Zvedl jsem zraky a tiše se smál,
záblesk vtom zasvítil, v prsou mě píchlo,
tam, kde jsou mraky, můj anděl mě zval,
bolest jsem necítil, pak všechno ztichlo ...

MENU a ŠTÍTKY to jsou odkazy na příspěvky

AMOR UT LACRIMA Amy McDonald Android Anekdoty a vtipné příspěvky Atavismus Až na dno Básník zpěvák a genius doby Bez černý Bílá růže blogger.com Blondie Bolesti v zádech Bon Jovi Bonnie Tyler Božejáci Brilianty Bůh Cesta pro lásku Cicero O stáří Cinderella Citáty Close My Eyes Forever Čtyřčata Dělání Den pro tebe Dětská radost Diamanty Divoký horský tymián Dvojčata a housle El Condor Pasa Fernando Lopez Fotografie Gigliola Cinquetti Gigliola Cinquetti - Non ho l'età in 1964 with 16 years old. Goodbye My Lover Google Heavy Metal Herman's Hermits Historical music Hlad Hlaváček jarní Hněv milenců Houbaření Humor Hvězdy Christina Aquilera Chtíc aby spal Indiánský systém internet internetové úložiště Iveta Bartošová Jahody zahradní Jak správně líbat Janine Jansen Jaro Jaterní poruchy a životospráva Jea Paul Belmondo Jen pro ten dnešní den Ježíšek Jiří Vašíček Jít pro lásku John Denver Josef naše láska Judith Durham The Seekers Kámen Karel Kryl Karel Kryl a Láska bláznivá Kaštany Keep smiling Kiss Me Kocourek Kočka domácí Kočky Sobě Koledy Kolotoč svět Komentář komentáře úvahy Krásné je žít Kryl Zapření Petrovo Květy Kvítek jabloňový Láska Lavičky Léčivé rostliny Ledviny Lékaři Leonardo da Vinci Les Líbej mě Lída Baarová Lidové písně Lilie Lindsey Stirling Lita Ford Londýn Loudá se půlměsíc Love Story Malware Marcus Tullius CICERO Marie Rottrová Markéta Hejná Marlene Dietrich Mike Oldfield Mince Mireille Mathieu Mix videa Modlitba Modrý sarafán Momentky a cesty Moudro pro tento den Muži Naše kuchyně Negativní emoce Nemoci lidské Noreply O Shenandoah O zdraví O životě Once Upon A Time In The West Ovidius Panorama hor Paul Anka Diana Perská kočka Perský kocourek Sammuel Peru Pes velký švýcarský Petr Novák pirátství Pitná voda a jiné nápoje Poděkování Pohádka lásky Pomlázka Potraviny Prodaná nevěsta Prostata Přátelství Předehra Předjaří Příroda Příroda a my Příroda kvete Přítel Radůza Rande Rangers Rebelové - Mně se líbí Bob Recepty k vaření Rodina Roman Šebrle Rostliny Rychlá péče RZP Sammuel Saša Lendero Sdílení Senioři Sestry Allanovy Skutečné příběhy Sladké višně Smartphone Smích Sociální sítě Srdce jako kámen Srdce ze skla Stáří Strach Symboly Šperky Šťastné dětství Štěstí Švýcarský salašnický pes Tenkrát Terra incognita Time in The West Tipy a návody Trubka Trubka v hudbě U Zborova Úsměv Úsměv Anny Úsměv pro mne Úvod a přivítání Úzkost Václav Havel Vánoce Věda a svět Velikonoce Verše Verše jako píseň Veverka Videa Videa o lásce Vinná klobása Violin Concerto Vlado Kumpan Vtipy a humor Výlety Vyznání pro Pepču Výživa Vzpomínky W. A. Mozart: Turecký pochod Waldemar Matuška What is love When I Fall In Love William a Kate Yvetta Simonová Yvonne Přenosilová Základ poznání Zaláskujte se Zamilovaný Zdeničko má Zdraví Zdraví a pohyb Zemanta Zlatá šedesátá Zlato Zvyky Žena je původce činu

Oblíbené příspěvky

Vybraný příspěvek

Naše zahrádka a lilie. Žlutý květ. Příroda kvete.

Lilie žlutý květ na zahrádce Lilie můžeme vysazovat do trvalkových záhonů, jako solitéry i jako doplňkové rostliny k různým výsadbám okr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...